Recenzja ,,Znikajacego stopnia"




Cześć książkocholicy!
Pamiętacie moją opinię na temat ,,Nieodgadnionego"?
Jeśli tak to wiecie że książka ta bardzo mi się podobała❤ Ale czy ,,Znikający stopień" trzyma poziom? Czy jest lepszy czy może gorszy?
Najpierw przypomnę wam nieco o czym był 1 tom.
Ellingham to bogaty, wybitny człowiek który po licznych przygodach w swoim życiu postanowił założyć szkołę. Jak sam uważa ,,Nauka to zabawa" i sądzi że dzieci mogą uczyć się po swojemu, własnym tempem i ze swoimi pasjami. Do szkoły tej mogą chodzić tylko specjalnie wybrani przez niego uczniowie. Krótko po otworzeniu szkoły, znika jego córka i żona. Ellingham za wszelką cenę próbuje je odnaleść. Nie wie jednak że doprowdzi to do masy nieciekawych zdarzeń... Kilkadziesiąt lat później młoda i zdolna uczennica, Stevie, zafascynowana sprawą zaginięcia, próbuje odkryć tą zagadkę... Jej tropem w sprawie jest tylko list od tajemniczego Nieodgadnionego. Na swojej drodze będzie czychało na nią wiele zagrożeń i niebezpieczeństw...  Czy poradzi sobie z nimi? A może zginie tak jak poprzednia dziewczynka dociekająca w sprawie zaginięcia? .




,,Znikający stopień" to kontynuacja przygód
Stevie. Szczerze mówiąc to... porwała mnie ona tak jak ,,Nieogadniony"! Niesamowita młodzieżówką przy której nie da się zasnąć! Trzymająca w napięciu mlodzieżówka w której doświadczymy wielu momentów napięcia, zaskoczenia, smutku oraz radości. Czytając tą książkę po prostu nie mogłam się od niej oderwać! Porywająca historia Stevie z którą będziemy odkrywać sprawę Ellinghama...  Jestem bardzo ciekawa kolejnej napisanej już części serii ,,Truly Devious  Mam nadzieję że w pewnym stopniu was zaintrygowałam i sięgnięcie po tą powieść♡


NIE CZYTAJ TEJ CZĘŚCI JEŚLI NIE MIAŁ*Ś OKAZJI CZYTAĆ 1 TOMU!
Teraz część na tą SPOJLEROWĄ  opinię o ,,Znikającym stopniu"
Stevie wraca do domu. Jej rodzice nie dają zwieść się jej namowom co do powrotu do szkoły... Sytuacja jest napięta i Stevie nadal nie może pogodzić się z rodzicami. Pewnego dnia gdy dziewczyna jest już pogodzona z szarą rzeczywistością, do jej domu przychodzi największy wróg nastolatki. Ojciec Davida. Ten sam który próbuje ubiegać się o fotel prezydenta. Proponuje szantażować dziewczynę i daje jej szansę powrotu do szkoły w zamian za... przyjaźń z jego synem. Szantażowana dziewczyna zgadza się i wraca do szkoły. Czy uda jej się zachować przyjażń z Davidem podczas gdy łączy ich coś więcej...?  Czy zagadka Nieodgadnionego zostanie przez nią rozwiązana?

Jak wcześniej wspominałam, historia porwała mnie i przyprawiła o szybsze bicie serca. W drugiej części dzieje się jeszcze więcej i szybciej. Książkę po prostu się pochłania. Jeśli 1 tom was nie porwał albo zastanawiacie się nad kupnem 2 części to mówię wam- KUPUJCIE! Nie pożałujecie. Moim zdaniem to jedna z najlepszych młodzieżówką jakie czytałam. A przyznam się że czytałam ich dużo. Nie czekajcie i zabierajcie się czym prędzej do czytania tej powieści! 
Za książkę dziękuję wydawnictwu Poradnia K.

Komentarze